SCP-'ler

Aşşağıdaki Sayfada, Bölge-48'De bulunan ve SCP Wikiden alıntı SCP'lerin listesi verilmiştir.

SCP SINIF AÇIKLAMA
1123 Safe SCP-1123, alt çenesi ve tüm dişleri kayıp bir insan kafatasıdır. SCP-1123'ün alnında, insan kanıyla yazılmış ve "Hatırla" olarak tercüme edilen modern Khmer'ce bir yazı bulunur. Hem kafatası hem de kan kesin olarak 197█'ye aittir ve genetik testler her ikisinin de aynı kişiden olduğunu doğrular. Denekler SCP-1123'ün yüzeyine dokunduklarında, eski benliklerini kaybeder. Bu durumunun başlatılması anında görünür ve SCP-1123 ile temasın kesilmesinden etkilenmez ve belirtileri doksan dakika ile altı saat arasında sürer. Durum, kafa karışıklığı, yönelim bozukluğu ve yeni bir kimliğin benimsenmesi ve konu tarafından önceden bilinmeyen dil de dahil olmak üzere bilgilerden oluşan anılarla karakterizedir.
553 Safe SCP-553, yüzeysel olarak kelebeklere benzeyen yaklaşık 140.000 kanatlı organizmadan oluşan bir kolonidir. Silikon bazlı bir biyokimyacıya sahiptirler. Yetişkinler, algılanan tehlike kaynağına akın edecek ve onu kanatlarıyla kesmeye çalışmak suretiyle saldırmaya devam edecek. SCP-553 üyelerinin kanatları, vücuda bağlandıkları yerde ortalama 5 mm kalınlığa sahiptir ve keskin, eğimli kenarlarla ortalama 0,05 mm kalınlığa hızla daralmaktadır.
966 Euclid SCP-966, ağzı iğne benzeri dişlerle kaplı, uzun bir yüze sahip, tüysüz yırtıcı yaratıklardır. Her bir yandan, 20 cm uzunluğa kadar çıkabilen beş pençesi vardır. Keskin olmalarına rağmen, bunlar kolayca kırılabilir ve bu da onları savaşa uygun olmayan bir hale getirir. SCP-966'nın boyları 1,4 ila 1,6 metre arasında değişmektedir ve 30 kg ağırlığa kadar ulaşabilmektedirler. Fiziksel olarak SCP-966 güçsüzdür, içi boş kemiklere ve düşük kas yoğunluğuna sahiptir.
895 Euclid SCP-895, bilinmeyen bir morgdan, gizli bir tarihtee SCP personeli tarafından, o konuma monte edilmiş gözetim ekipmanı tarafından yakalanan olağandışı görüntülerin raporlarının ardından ele geçirilen süslü bir meşe tabuttur. SCP-895, kameranın SCP-895'e yakınlığına karşılık gelecek şekilde değişken süre ve düzenliliğe sahip canlı, rahatsız edici halüsinasyonlara benzer şekilde 50 metre içinde video ve fotoğraf izleme ekipmanında bozulmalara neden olur.
050 Euclid SCP-050, yaklaşık 30 santimetre boyunda, kitap okuyan bir maymun heykeli gibi görünüyor. Heykelin altına el yazısı ile "En Zeki Olana" yazısı işlenmiştir. Hiç hareket etmemiş olmasına rağmen, kayıtların şekli veya miktarı ne olursa olsun, bırakıldığı her oda çok temiz hale gelir ve mümkün olduğunca parlatılır. Ancak SCP-050'nin odaya bazı tuzaklar kurmaya eğilimi vardır.
018 Euclid SCP-018, 1969'da Wham-O şirketi tarafından yapılan bir Süper Top görünümündedir. SCP-018, yüzde iki yüzün (% 200) üzerinde verimlilikle sekebilir (yani, bir (1) metre düşerse, iki (2), sonra dört (4), sonra sekiz (8), sonra on altı (16)). Top kısa sürede tehlikeli bir "mermi" haline gelir ve 100 km / s üzerinde tahmin edilen hızlara ulaşır.
1074 Safe SCP-1074, kimliği belirsiz bir sanatçı tarafından yapılmış, tuval üzerine portre boyutunda yağlı bir tablodur. Fotoğrafı çekildiğinde veya videoya kaydedildiğinde, SCP-1074'ün tamamı, belirgin şekilde görülebilen fırça darbeleriyle tek tip bir griye boyanmış gibi görünüyor. Bir kişinin göz teması durumunda kişide artmış kalp hızı, terleme ve baş dönmesi dahil bir çok semptom gösterir bu temas sürdüğü sürece kişi ölüme kadar sürükler.
178 Euclid SCP-178 basit bir 3D gözlük gibi görünmektedir. Kişi SCP-178'i taktığında etrafında 2 ayaklı meraklı yaratıklar görmeye başlar (178-2), yaratıklar ile etkileşim denendiğinde varlıklar kişide ağır yaralar ve yırtıklar oluşturacaktır.
148 Euclid SCP-148, çeşitli bilinen ve bilinmeyen elementlerden oluşan metalik bir maddedir. SCP-148, çevresindeki canlı organizmaların duyusal olmayan zihin-etkileyen özelliklerini engeller.
099 Euclid SCP-099, "Portre" başlıklı 73 x 50 cm boyutunda bir tablodur. Sürrealist ressam René Magritte tarafından 1935'te yaratılan orijinal resim, çok uzun süre veya yaklaşık üç metre veya daha kısa bir mesafeden bakıldığında akut paranoyayı ve kalıcı psikolojik etkileri tetikleyen memetik özelliklere sahiptir.
205 Euclid SCP-205, fotoğrafçılıkta kullanılan bir çift sel lambasıdır. Işık herhangi bir maddeden kesintisiz devam ederse, aksi takdirde gölge bırakmazsa, her lamba, muhafaza odasındaki projeksiyon ekranı gibi herhangi bir düz beyaz yüzey üzerinde tanımlanamayan bir genç kadının gölgesini gösterecektir. Gölge, kadının ölümüne yol açan belirli bir dizi olayı yeniden canlandırıyor gibi görünüyor.
1033-RU Safe SCP-1033-RU, bilinmeyen çömlek benzeri bir malzemeden yapılmış bir bileziktir. Taşıyıcıyı koruyan her eylem için nesne, tehdidin düzeyine bağlı olarak kanının bir kısmını alır. Tam bir kan tahliyesi mümkündür, ancak buna bağlı olarak kullanıcı ölür.
714 Safe SCP-714 yeşil bir yüzük olarak görünmektedir takan kişide bitkinlik dinlenme/uyku zorluğu ve birkaç dakika sonra zihinsel ve mentel bitkinlik ile bir mobilyaya oturma isteği ve dinlenme isteği getirecektir eğer SCP-714 ile uyursa SCP-714'ü takan kişinin bilinen tek uyandırma yolu yüzüğü çıkarmaktır çıkarıldıktan 2-3 saat sonra yorgunluğun ve bitkinliğin bittiği denekler tarafından rapor edilmiştir bunu dışında takan kişinin dinlenmeye başlamasından itibaren açlığık ve susuzluk duygusunu genişletemez kullanıcı uyanırsa uyandıktan 2-3 gün içinde susuzluktan ve açlıktan ölür bunların dışında Gaza ve memetik etkilere karşı direnç gösterdiği bilinmektedir.
330 Safe SCP-330 basit bir şeker kasesi gibi görünüyor kişi kaseden 2 den fazla şeker alması durumunda bilinmeyen bir yöntem ile kişinin kolunun belirli bir kısmı kopar bunu ihlal eden personelin kaybı kaçınılmazdır.
1025 Euclid SCP-1025 normal bir bilgilendirme kitabı olarak görünmektedir açan kişilerde çıkan sayfadaki hastalık görünür genelde kalp ve beyin hastalıkları olmakla beraber bunlar grip gibi küçük hastalıklarda olabilir
1499 Safe SCP-1499 normal bir gp-5 sovyet gaz maskesi olarak görünür takan kişiyi bilinmeyen bir cep boyutuna atar boyutta birden çok bilinmeyen yaratık ve şekilsiz bina vardır takan kişi maske ile yok olduğu belirtilmiştir
513 Euclid SCP-513 bir çan olarak görünür ele alındığında bir şey olduğu bilinmemektedir çan eğer sallanıp ses çıkarması sağlanırsa o sesi duyan her bir personel uzun boylu bir yaratık gördüğünü söyler bunu sesi duymayan kişiler göremez SCP-513'ü gören kişilerin genelinin intihar ettiği biliniyor bunu dışında SCP'nin yanında bir not bulundu: Onu gördün. Şimdi seni duyabiliyor. Ona dokundun. Şimdi seni görebiliyor. Asla onu çalma. Eğer çalarsan, o sana dokunabilir.
009 Euclid CP-009, belirgin bir parlak kırmızı renk tonu dışında, yüzeysel olarak damıtılmış suya (H2O) benzeyen yaklaşık ███ litre bir maddedir. Bu kırmızı renk, tüm aşamalarda farkedilebilir ve anormal özellikleri ortaya çıkmadan önce kirlenmiş maddenin tanımlanmasında en uygun yöntem olarak hizmet eder. Sıradan suyun aksine, SCP-009 -100 ° C ile 0 ° C arasındaki sıcaklıklarda bir sıvı faz ve bu sıcaklıkların üzerinde bir katı hal varsayar. -100 ° C'nin altındaki sıcaklıklarda SCP-009, buhara benzer bir gaz fazına buharlaşır.(SCP-009'un atomik yapısının incelenmesi sonuçsuz kaldı. Madde, standart entalpi yasalarının aksine [SANSÜRLENMİŞTİR] dışında, normal su moleküllerine benzer görünmektedir. Site'nin Xenospatial Fizik konusunda yerleşik uzmanı Dr. █████, SCP-009'un alternatif fiziksel yasalara sahip bir evrende ortaya çıkabileceğini öne sürüyor. Bununla birlikte, SCP-009'un en tehlikeli özelliği, normal H2O'yu kirletme kabiliyetidir. Herhangi bir sulu çözelti ile temas ettiğinde, SCP-009, bilinmeyen mekanizmalar yoluyla anormal özelliklerini diğer nesnelere ve canlılara aktaracaktır. Testler, buz, buhar, çay, meyve suyu, deniz suyu, kan ve [VERİ SİLİNDİ] 'yi özümseyebildiğini göstermiştir. Bu işlemin gerçekleşmesi için geçen süre, sıcaklığa ve etkilenen maddenin tam kimyasal bileşimine bağlı olarak değişir ve 3 dakika ile saat arasında sürdüğü gözlemlenmiştir.
738 Keter SCP-738 üç bileşenden oluşur. Şu anda SCP-738-1 olarak etiketlenmiş bir (1) masa, şu anda SCP-738-2 olarak etiketlenmiş bir (1) düz sırtlı sandalye ve SCP etiketli bir (1) süslü "taht" tarzı ofis koltuğu dahil olmak üzere eşleşen bir maun mobilya seti -738-3, tümü pirinç süslemeli ve kraliyet mor kadife dolgulu. Etki, duyarlı bir varlık SCP-738-2'de SCP-738-1'in 'önüne' oturduğunda başlar ve SCP-738-3, SCP-738-2'nin arkasında durur. Kameralar, SCP-738-3'ün etki sırasında hareket ettiğini, sık sık 'rahat bir duruma' eğildiğini ve SCP-738-2'ye yaklaştığını veya uzaklaştığını gösteriyor. Bazen SCP-738-3, SCP-738-2'nin önüne taşınır. Ayrıca kameralar, SCP-738-1’in çekmecelerinden çıkan kağıtları içeren kağıtları ve klasörleri gösterir. Kağıtlar parşömenden yapılmıştır. Uzun çekmeceden bir tüy kalem ve bir şişe mürekkep çıkıyor. Kalem parşömenin üzerine yazacak. Ses kayıt cihazları bozuk bir ses konuşmasını kaydeder. Bu ses, SCP-738-2'nin sakinini ayartmaya çalışarak teklifler ve vaatlerde bulunacak. Anlam, konuşulan sesten çıkarılmıştır. Bu süre içinde SCP-738-2'de oturan varlık bir talepte bulunursa, cezbedici ve teklifler sona erecektir. Bir duraklama olacak ve bir fiyat belirtilecek. Bu pazarlık edilebilir; ancak ses, 'eşit değerde' diğer fiyatlarda ısrarcı olacaktır. Bazen bir talepte bulunulduğunda, ses, talepte bulunan kişiye 'nesneyi yeterince istemediklerini' veya 'açıkça bir başkası için nesneyi talep ettiklerini' söyleyerek yanıt verecektir. tam ücret ödeyerek etrafta dolaşmak için 'bu durumda talep yerine getirilmez. Bu, en sık diğer kişileri etkileyebilecek veya mülkiyeti devredebilecek istekler için ortaya çıkar.
323 Keter SCP-323, 55 cm uzunluğunda, 27 cm genişliğinde ve 31 cm boyunda, 35 cm uzunluğunda ve uçtan uca 46 cm ölçülerinde, SCP-323'ün sol ve sağ tarafından büyüyen bir çift boynuzlu, tanımlanamayan bir rahim ağzı kafatasıdır. . SCP-323, nesnede düzenli çukurlaşma, yara izi ve hava koşulları, üst yüzeylerde beyazlaşma ve eksik alt çene ile dış maruziyetle tutarlı hasar belirtileri gösteriyor. Kafatasının arkasında, yaklaşık olarak ortalanmış, 25 cm yüksekliğinde ve 23 cm genişliğinde, 16 cm derinliğindeki bir iç alana erişim sağlayan oval bir boşluk bulunur. Bu boşluk, alet kullanımının işaretlerini gösterir ve bu, muhtemelen taş gibi aletlerle oyulmuş olduğunu gösterir. SCP-323, işitsel, dokunsal ve görsel uyaranlara tepki verme yeteneğini gösterir. Testler, SCP-323'ün diğer servidlerinkine benzer bir görüş alanına sahip olduğunu ve 50 metreye kadar görsel uyaranlara yanıt verdiğini ortaya çıkardı. Belirli personel üyelerinin hedef alınması, çevrelemeyi ihlal etmeye yönelik çeşitli girişimler ve Fransızca ve İngilizce konuşanlara yönelik şiddetli tepkiler bir düzeyde zeka gösterir; ancak bu teyit edilmemiştir. SCP-323, tipik olarak küçük hareketler ve titreşimler şeklinde sınırlı hareket kabiliyetine sahiptir. Çoğu durumda, SCP-323 yalnızca, muhafaza odası içinde personel varken dokunulduğunda uzaklaşma veya dönme gibi çeşitli uyaranların olması durumunda hareket edecektir. SCP-323, personele akciğer atma ve çevreleme önlemleri yoluyla defalarca yolunu zorlamaya çalışmak gibi daha büyük hareketler yapma yeteneğini göstermiştir.
019 Keter SCP-019, ağızda 1,8 m çapında ve 2,4 m yüksekliğinde çok büyük bir seramik vazo gibi görünmektedir. Tarz ve dekorasyon, Klasik Yunanistan'da yaratıldığını gösterir, ancak kesin tarihleme imkansızdır, çünkü yüzey bilinen herhangi bir yolla tamamen kırılmaz. Başarılı bir yöntem keşfedilirse, SCP-019 ön yargılı olarak imha edilmelidir. Periyodik olarak, varlıklar SCP-019'dan çıkar. Toplu olarak bunlar SCP-019-2 olarak bilinir. Varlıklar birçok yönden farklılık gösterir, ancak küçük olma eğilimindedir, belli belirsiz insansı (hayvansı özelliklere sahip olsalar da) ve son derece düşmanca. Genellikle dişlerle veya pençelerle saldırmayı seçerler. Oldukça hassas olsalar da (şaşırtıcı bir şekilde yanıcıdır), makul ölçüde güçlüdürler ve büyük sayılarda önemli bir tehdit oluştururlar.
020 Keter SCP-020, insanlar da dahil olmak üzere canlı varlıkların duyu ve davranışlarını etkileyebilen hızlı yayılan bir mantar organizmasıdır. SCP-020 örnekleri, onları mikroskop altında bile doğrudan gözlem için etkili bir şekilde görünmez kılan bilinmeyen bir etki sergiler. SCP-020, yalnızca fotoğraf veya video gözetimi yoluyla görüntülendiğinde insanlar tarafından görülebilir. SCP-020, genellikle bir insan ikametgahı içinde bir koloni oluşturduğunda, etrafındaki insanların davranışını etkileyen sporlar üretecektir. Etkilenen denekler, SCP-020'nin büyümesine daha uygun bir ortam yaratmak için evlerindeki ısıyı ve nemi artıracaklar. Etkilenen özneler birçok durumda daha sosyal hale gelir ve organizmayı daha da yaymak için tanıdıklarını evlerine davet eder. Sporlar ve küf kolonileri etkilenen denekler tarafından görünmez olduğundan, küf bazen doğrudan canlı denekler üzerinde büyüyebilir. Bir evdeki sporlar ve koloniler kritik konsantrasyona yaklaştıkça, etkilenen insan deneklerin sağlığı hızla bozulacak ve bu da ölümle sonuçlanacaktır. Küfün daha fazla yayılması, ölen kişilerin bedenlerine acil müdahale ekipleri ve sağlık bakım görevlileri tarafından karşılaşıldıkça ve cesetlerin yerel morglara taşınmasıyla ortaya çıkabilir. SCP-020 ile ilk kez, gizli bir SCP ajanının yerel hastanede çalışan personelde dramatik kişilik değişiklikleri kaydettiği [SANSÜRLENMİŞTİR] 'de karşılaşıldı. Bir çevreleme ekibinin araştırması üzerine, neredeyse ███ sivilin yanı sıra şehrin büyük bir kısmının da enfekte olduğu ortaya çıktı. Sivil nüfus yok edildi ve kasaba yerel bir flaş orman yangını altında yakıldı. Bugüne kadar 12'den fazla SCP-020 salgını bildirildi. Şu anda bu salgınların kaynağını ve olası önleyici tedbirleri belirlemek için araştırmalar devam etmektedir.
066 Euclid-Impetus SCP-066, yaklaşık bir kilogram ağırlığındaki amorf bir örgülü iplik ve şerit kütlesidir. SCP-066 telleri ayrı ayrı alınabilir ve manipüle edilebilir; bu yapıldığında, nesne tarafından diyatonik ölçekte (C-D-E-F-G-A-B) bir not üretilir. Altı veya daha fazla notadan oluşan bir set üretildiğinde, SCP-066 değişen doğa ve süreye sahip iyi huylu bir etki yaratacaktır. SCP-066, ürettiği herhangi bir etki devam ederken manipülasyona yanıt vermeyecektir. Olay 066-2'den önce sonuçlar şunları içeriyordu: SCP-066, on yedi dakika boyunca küçük bir patiska kedisine dönüştü. Yavru kedi, önemli bir dostluk ve oyunculuk sergiledi ve yasaklanmış gibi görünüyordu. Dört dakika süren bir şarkı, şarkıcı / söz yazarı [REDACTED] tarafından vokal eşliğinde akustik gitar. Sözler dinleyiciyi ebeveyn gözetimi olmadan keskin nesneler kullanmaması konusunda uyardı. Küçük bir kek, çikolatalı krema ile çikolata ve üstüne sıkışmış yanan bir mum. Özellikle, bu efektten önce üretilen tonlar, “Doğum Günün Kutlu Olsun” un açılış notlarına karşılık geldi. SCP-066, kek tüketildikten sonra yanıt verdi.
162 Keter SCP-162, genişliği 2,4 m'ye (8 ft) ve yüksekliği 2,1 m'ye (7 ft) yakın, kaba bir top şeklindeki balık kancası, misina, iğneler, makas ve diğer keskin nesnelerden oluşan bir kütledir. SCP-162'nin yakınında olduktan sonra, denekler nesneye dokunmak için ona çekildiklerini bildirdiler. Bu arzu, ögeyi gördükten sonra birkaç hafta uzayabilir ve çoğu durumda bir takıntı haline gelebilir. "Beraberlik", SCP-162'nin daha fazla gözlemlenmesini artırır ve denekler, onları SCP-162'den uzaklaştırmaya veya uzaklaştırmaya çalışan herkese karşı şiddet gösterecektir. SCP-162'ye dokunmak, hemen deneğin cildine birkaç kancanın gömülmesine neden olacaktır. Deneyim, normal balık kancalarından çok daha fazla acı vericidir. Mücadele veya kaçmaya teşebbüs, konuyu daha fazla tuzağa düşürür ve muhtemelen konunun SCP-162'nin yüzeyinde tam bir tuzağa düşmesine neden olur. Denek çok kan kaybedecek ve uzun bir süre sonra ölümle sonuçlanacaktır. SCP-1063 gibi derileri SCP-162'nin balık kancalarına aşınmaz olan deneklerin, SCP-162'nin zorlama etkilerine karşı bağışık olduğu kanıtlanmıştır. Bir özneyi SCP-162'den çıkarmaya çalışmak, çıkarıcının tuzağa düşmesine veya öznenin etine ağır bedensel zarar vermesine neden olacaktır. Denekler, çoğu kez aşırı acı ifade etmekle yardım istemek arasında, memnuniyet beyanlarına ve yalnız bırakılma taleplerine, hatta onları kurtarmaya çalışan personeli yakalamaya ve dolaştırmaya teşebbüs etmek arasında "döngü yapacaktır". SCP-162'nin zorlama etkisi hala devam etse de, SCP-162'nin yakınında SCP-1114'ün aktivasyonunun bir özneyi tuzaktan kurtarmanın etkili bir yolu olduğu kanıtlanmıştır.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License