SCP-48-063
Item#: 48-063
Level3
Containment Class:
esoteric
Secondary Class:
thaumiel
Disruption Class:
vlam
Risk Class:
warning

86268730990100980735no.jpg

SCP-48-063'ün 1942'de Hamburg'ta Heinrich Himmler ile konuşmada çekildiği fotoğrafı. (fotoğraf internet üzerinden kaldırıldı ve paylaşanlar gözaltına alındı).

Özel Saklama Prosedürleri: Bir özelliği olmadığından SCP-48-063'ün saklama prosedürleri bir kırılmaz camlı oda olarak belirlenmiştir odanın içinde keskin eşyalar harici bir eşya bulunması serbesttir eski saklama prosedürü iptal edilmiştir SCP-48-063 her zaman 4 güvenlik Alpha-9 personeli tarafından gözetimde tutulacak ve kapısı homojen çelik güçlendirilmiş kapı ile değiştirilecektir kırılmaz cam yerine özel camlar kullanılacaktır kaçma girişiminde anında müdahale olarak AMN-C227 gazı sistem tarafından bırakılmaya hazır bulunmalıdır saklama odasından 4 koridor mesafedeki tüm silahlar havalı bayıltıcı tabanca ve tüfekler ile değişmelidir SCP-48-063 3 seviye ve üstü izinli personel harici kimse odaya giremez yada 04'lerden 2 tanesinin isteği olmadan SCP-48-063 odadan çıkamaz bu kuralın ihlali durumunda SCP-48-063 i çıkarmaya çalışan personelin kaybı kaçınılmazdır prosedürlere göre SCP-48-063'in tehlike seviyesi dörde ayrılır.

1. seviye (yeşil): SCP-48-063 odasında oyalanıyor yada zaman geçiriyordur.

2. seviye (sarı) : SCP-48-063 ün kaçması durumunda keskin bir nesne bulamaması ancak personellerin bayıltılması ölmesi ile sonuçlanır.

3. seviye (turuncu) : SCP-48-063 odasından kaçar ve keskin bir alet bulur tesiste onu durdurmak için büyük çaba sarf edilmeli ve bir koridorda sıkıştırılıp gaz ile bayıltılmalıdır.

4. seviye (kırmızı): SCP-48-063 ve SCP-48-063-2 işbirliği sonucu tesisten kaçar ve ateşli silah bulursa bu seviye devreye girer SCP-48-063'yi durdurmak için özel bir birlik gönderilmeli ve zarar görmemesi için bayıltıcı silahlar ile vurulmalıdır.

Not: bu seviyelerin olasılığı sıfıra yakındır SCP-48-063 ün vakıfla anlaşmaya yatkın olması nedeni ile bu not eklenmiştir -04-23 DR. M. (humanoid SCP araştırmacısı).

Ek Not: bu 4 tehlike seviyesinden 3 ünde C sınıfı unutturucu ilaç SCP-48-063'e verilir ve bu olaylar unutturulur prosedür ihlalleri sonucu oluşan güvenlik boşluğu ise hızlıca ekipler tarafından giderilir her kaçma durumunda 10 ayrı rapor istenmektedir SCP-48-063'ün unutturucu ilaç denemeleri hüsran ile sonuçlanmıştır rapor sayısı büyük girişimler engellene bildiğinden azaltılmıştır SCP-48-063'ün kaçmasına neden olan personel eğer hala hayatta ise D sınıfı olarak işe başlar.

Bilgi-Ek-1: SCP-48-063'e karşı gereksiz silah kullanımı konsey tarafından yasaklanmıştır ve bu yasak çiğnenemezdir.

Açıklama: SCP-48-063 genel görünüş olarak 14 13 yaşında bir sarı beyaz saçlı mavi kırmızı gözlü bir kız çocuğu olarak görünmektedir ve yaşıtlarına göre yüzlerce kat daha büyük bir güç rejenerasyon ve saldırganlık gösterir yeni yapılan testler ile SCP-48-063'ün çene basıncının bir timsahın 3.5 katı olduğu ve elleri ile yapabileceği basıncın 33.265 kg ye kadar çıkabileceği görülmüştür varlığın ağırlığını 1.000 kg ile 150 kg arasında isteğine göre ayarladığı görülmüştür . 1981 yılında soviyetler birliğinin kafkasya tarafında yol yapım çalışması yapan işçilerin kaybolması ile keşfedilmiştir bölgeye gönderilen Rus keşif birliğinin toplu ölümünden sonra SCPF olaya dahil olmuş ve MTF Omega-7 ("Pandora's Box") ile bayıltılarak yakalanmıştır yakalanan madde SCP-48-063 olarak sınıflandırılmış ve saklanmaya başlanmıştır 40 yıl süren saklama süreçlerinde birçok kez kaçma girişiminde bulunmuş ve vakfa zararda bulunmuştur bunun üzerine site-███ direktörü bu SCP nin bir sitede değil bir bölgede tutulması gerektiğini söyleyip Bölge-48'e aktarımını istemiş ve kabul edilip aktarım yapılmıştır Bölge-48 deki saldırganlık artışını bilim adamlarımız cevaplayamamış ve bunu SCP-48-063'ün değişken ruh hali ile alakalı ola bileceği düşünmüştür SCP-48-063'ün son 1 haftadır vakıf personeli ile iyi geçindiği ve fırsatı olmasına rağmen hiç bir zarar verme girişiminde bulunmadığı söylenmiştir bununla beraber SCP-701 ile bir bağı olduğu iddia edilmiştir SCP-48-063-2 hakkında bir bilgi olmadığından hala araştırmalar devam ediyor.

SCP-48-063 ile etkileşim sırasındaki bir olay raporu:

███████████████h███i███████ç████bir████████████ş██████ey██████g██████e██████rçe██████k██████de█████████ğil███ bu olay zincir olayı olarak kayıtlara geçmiştir ve SCP-48-063'ün bir miladı olarak anılıyordur Not : SCP-48-063'ü tehdit edecek korkutacak zarar verecek her şey yasaktır bu kuralı çiğneyen personel derhal etik komite konseyine yönlendirilmelidir.

SCP-48-063-B-1

Bölge:Site-███
Olay: 19██ yılındaki ilk kaçma girişimi test sırasında aylık kontrolün aksatılması nedeni ile olmuştur sorumlular D-229 ve D-126 olarak farklı sitelere gönderilmiştir.
Sonuç: SCP-48-063 test sırasında kaçarak 4 güvenlik personelini öldürmüş ve 1 doktoru ağır yaralamıştır anında müdahale ekibi olaya müdahale edip başarı ile bayıltarak muhafazasına geri götürmüştür.

SCP-48-063-B-2

Bölge: Site-███
Olay: SCP-48-063'ün günlük ihtiyaç giderimi ile görevlendirilmiş güvenlik █████'yi öldürüp silahını ve kartını alıp kaçmasıdır.
Sonuç: 2 güvenlik gardiyanı ve 1 teknisyen öldürüldü 1 teknisyen ve 3 bilim adamı ağır yaralandı.

SCP-48-063-B-3

Bölge: Bulgaristan E80 otobanı
Olay: SCP-48-063'ün bayıltılmasının ardından lojistik departmanına verilmesi ancak bayıltıcı serumun az verildiği ortaya çıkıp SCP-48-063'ün kaçmasıdır
Sonuç: SCP-48-063 otobandaki lojistik aracının sürücüsünü öldürdü ve aracın kaza yapmasına neden oldu ve SCP-48-063 kaçarak Defilete-olu deresine gitti bölgedeki 3 sivilin kaybından sonra yakındaki site-███ den gelen ani müdahale ekibi tarafından yakalandı ve Area-48'e aktarımı tamamlandı.

SCP-48-063-B-4

Bölge: Bölge-48
Olay: SCP-48-063 ün kapı kontrolünün bozulması üzerine ihlal yapması ile sonuçlanan küçük çaplı kaçma girişimi.
Sonuç: 1 ölü güvenlik gardiyanı ve 1 hafif yaralı MTF askeri.

SCP-48-063-B-5

Bölge: Bölge-48
Olay: SCP-48-063 ün camı kırarak kaçması ile sonuçlanan kaçma girişimi.
Sonuç: SCP-48-063 ani müdahale MTF birimleri tarafından yakalandı 7 güvenlik gardiyanı ile 1 güvenlik teğmeninin kaybı 1 teknisyenin ağır yaralanması ve 2 MTF'in ağır yaralanması ile sonuçlandı koridor-██'nin yanındaki hademe odasının demir dolabında saklanırken yakalandı ve bayıltılarak muhafaza alanına geri götürüldü sonuç ek: bunun sonucunda güvenliğin sıkılaştırması ile ilgili olan bilgilerin detayları için lütfen EK-1'e gidiniz.

Ek-1: SCP-48-063'in kırılmaz camı kırdığı ve demir kapıyı bozduğu görüldüğünden saklama prosedürü sıkılaştırılmıştır.

Ek-2: Bazı HR'ler ve doktorlar SCP-48-063 in termine olmasını istemekte ancak daha ne olduğu tam belli olmayan bu SCP ile neler yapa bileceğimizi biliyoruz.
-DR. ██████ ve PF. ████████

Ek-3: Bir güvenlik personeli ile olan konuşmasında SCP-48-063 in bazı kelimeleri anladığı ortaya çıkmıştır.

Ek-4: en kısa zamanda uygulanacak bir test için izin verilmiştir SCP-48-063'nin tam bilinmeyen doğası araştırılacaktır ve not olarak bu bilgilere eklenecektir. Deney yapılmıştır, Thamuel olması için gereken deneyler için onay verilmiştir.

Ek-5: SCP-48-063 son kaçışında, MTF personelinden bir kişinin yaralanması ve bir güvenlik personelinin ölmesine neden oldu bundan dolayı 4 koridor mesafedeki tüm güvenlikler olduğunca ateşli silahlardan uzak durmalıdır bunun nedeni SCP-48-063'nin ateşli silah bulunca çok tehlikeli olmasıdır.
-04 BP. ████████ ve 04 DR. ██████

Ek-6: SCP-48-063'nin son testler sonrası muhafazanın sol çapraz köşesinde zaman geçirdiği doğrulandı nedenini doktorlar psikolojik travma olarak açıkladı.

Ek-7: SCP-48-063'ün saldırganlığının geçmeye başlaması ve muhafaza içinde durması için verilen emirlere uyması ancak yapacaklarının belirsiz olması nedeni ile sınıfı Euclid olmuştur.**

Ek-8: SCP-48-063'ün 2. dünya savaşından bir videosu bulunmuştur. Bulunduğu yer Kafkasya'daki bir bina olarak söylenmiştir. SCP-48-063 ün videoyu çekenleri öldürmesi sonucu kamera yere düşüyor ve sağ ya dönük şekilde kayda devam ediyor ardından SCP-48-063'ün 52 rus askerini mp40 ve bir adet baretta kullanarak öldürdüğü görülüyor arkasından yürüyerek bir alman SS birliği geldiği dikkat çekmektedir.

Ek-9: SCP-48-063 ün bu videosu doğrulanmıştır ve saklanmaya başlanmıştır, bunun ile ilgili sorular SCP-48-063 e yöneltilcektir bundan şüpe etmeyin ayrıca SCP-48-063'e acilen konuşmanın öğretilmesi gerekmektedir bunun için MTF "Alpha-9" görevlendirilmelidir.
-04-23-DR. M. humanoid SCP araştırmacısı onaylandı.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License