O5-8 - "Reaper"

160390593943363814_1.jpg

[Konsey emri üzerine bu fotoğrafın yayınlanması veya erilişmesi yasaklanmış ve arşivlenmiştir.]

İsim: Kendine "Reaper" takma ismiyle hitap edilmesini istedi. Gerçek ismi ve soy ismi, sadece "The Administrator" adıyla adlandırılan kişi tarafından bilinmektedir.

Yaş: 26.

Cinsiyet: Erkek.

Boy: 1.86

Görünüş: 1.86 Boylarında, 24-27 yaşlarında gösteren , mavi gözlü, kumral saçlı bir alman erkeğidir.

Kişilik: Silah Ve Silah Alanları , Tarih'e ilgili olan Reaper , çevresindeki insanlara soğuk olarak yaklaşmaktadır. Bu durum uzun zamandır tanıdığı Güvenlik Personalleri , O5 Konseyi gibi kişilerde istisnadır. O5-8 Reaper'ın , Almanyanın (Deutschland) ████ ilinde (Berlin Totenkopverbande Karargah) çekilen bir fotoğrafı. [13/1/1940]

-Konsey emri üzerine bu fotoğrafın yayınlanması veya erilişmesi yasaklanmış ve arşivlenmiştir.-

Yetenek: Üstün araştırma ve soruşturma yeteneklerine sahiptir,Fiziksel olarak, █████ Yılında █████ ███ ████ Süpe█Ask██ █Na██████ █Berl██ ███. Konsey tarafından, SCP-006 sayesinde kendisine sonsuz yaşam bahşedildi.

Hobi: Kahve içmek , askeri üniformalar, silah ve silah alanları, tarih öğrenmek.

Fobi: Böcekler & Tripofobi

Biyografi ;

Eski bir Vakıf Sitesi Direktörü; O5 Konseyine yeni bir yükselme (2014 itibariyle 6 ila 9 yıl arasında).

Bir O5 Konseyi üyesi olarak ilk eylemlerinden biri, Dr. Kondraki'nin eski SCP-083'ü etkisiz hale getirme planını onaylamaktı. Bu plan, Kondraki'nin kasıtlı olarak SCP-682'yi ihlal etmesi ve Site-19'un neredeyse imha edilmesi de dahil olmak üzere birden fazla SCP nesnesinin ihlal edilmesiyle sonuçlandı. Bu olay, Dr. Gears tarafından Kondraki'nin O5 tarafından öldürülmesine yol açmış gibi görünüyor.

Bunun üzerine O5 Konseyi'nden çıkarılmamış olsa da, O5-8 asla iyileşmedi. Hâlâ olayın sonuçlarından sarsılmış olmasına rağmen, destek personelinin işe alınması ve değiştirilmesi de dahil olmak üzere tüm görevlerini yerine getirmek için destek personeline güvenmeye devam ediyor.

Şimdiye kadar, O5-8 başka ciddi olaylardan kaçındı, ancak söylentilere göre mevcut kadrosuyla ilgili durum istikrarsız ve muhtemelen daha fazla "hataya" neden olabilir.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License