"Kafir"
image1.jpg

Y.y Jack Flintlock

Ad: Jack

Soy ad: Flintlock

Yaşı: 89

Cinsiyeti: Erkek

Boy: 175cm

Kişilik: Sigma tip karaktere sahip, kültür seviyesi yüksek ve algı kapasitesi ölçülemeyecek düzeyde

Zayıf yönleri: Karışık durumlar ile baş edemiyor
Ülkesi: Kanada / Alaska

Hobisi: Belirsiz

Fobisi: Örümcekler

Departmanı: İstihbarat Komuta Ajansı / Yönetici Yardımcısı

Yetenek: Zaman ve mekanı bölme, yaratma ve keşfedilmesi henüz muhtemel ve iyi bir seçenek olmayan birçok şey

Otobiyografi: Bebekken Kanada, [VERİ SİLİNDİ] bölgesinin [VERİ SİLİNDİ] Parkında bulunan, Northland Lodge'un [VERİ SİLİNDİ]km Kuzeybatı tarafında bir ormanlık alanda Mobil Görev Birliği Epsilon - 6 ("Village Idiots") tarafından bulundu. Bulunmasındaki neden o bölgede şiddetli fırtınaların mevsim dinlemeden ortaya çıkmasıydı. Muhafaza edilişi sırasında bütün bir timin kalp krizi geçirerek ölmesine neden olmuştu. Bunun üzerine O5 Konseyinin dikkatini çeken Jack, bizzat Yönetici tarafından yetkilendirildi. Bebek olmasına rağmen normal bir insanın yapamayacağı şeyleri yapıyor ve ön görülemez bir hızla gelişim sağlıyordu. Yaklaşık 1 ay içerisinde 20 yaşında gözüken bir birey haline gelmişti. Kendi isteği üzerine Bölge-32’de ilk olarak Etik Kurul standartları içerisinde çalışmaya başlasa da, Yöneticinin emri üzerine Mobil Görev Birliği Alpha-1 ve Alpha-9 tarafından özel eğitim görmekteydi. Yaklaşık 2 yıl içerisinde Etik Kurul’un en önemli yetkili personellerinden biri haline gelmiş ve vakıf içerisi düzeneğin oturmasında yardımcı olmuştu. Bir süre sonra Yöneticinin emri üzerine O5 Konseyine alınmış ve yaklaşık 20 yıl içerisinde Yardımcı Yönetici rütbesine terfi etmişti. En genç Yardımcı Yönetici olmasının yanı sıra [SANSÜRLENMİŞ] sebeplerinden ötürü ayrılan önceki Yardımcı Yöneticinin daha üstü yetenekler ve yardımlar sergiliyordu. Günümüz zamanında ise hâlâ Yardımcı Yönetici olarak Bölge-48’de görev yapmaktadır.

Jack Flintlock’un, Etik Kurulda çalışmaya başlamasından hemen sonra onunla durmadan irtibat halinde olan Ajan S. ile yapılan bir görüşmenin ses kaydı.

Görüşülen: Ajan S.
Görüşmeci: [SANSÜRLENMİŞ]
Ön söz: Merhaba, merhaba? (ses cihazına tıklatma sesleri) Evet tamam ses kaydediyor. Tarih [VERİ SİLİNDİ]. Saat 20.21 pekâlâ bu görüşmede Jack Flintlock hakkında bazı sorulara soracağız, dürüstlükle cevaplamanız iyi sonuçlar verecektir.

<KAYIT BAŞLANGICI>

Görüşmeci: Pekâlâ, bize Jack Flintlock’un neden Etik Kurulu tercih ettiğini açıklayabilir misiniz?
Görüşülen: Hayır, aslında pek bir fikrim yok.
Görüşmeci: Anlıyorum, sıradaki soruya geçelim. Özelliklerini kullandığı söylentileri doğru mu?
Görüşülen: Saçmalamayın (gülerek) onun güçleri olduğundan bile emin değilim, diğer herkes gibi görevini yapmaya çalışıyor. İşin garip kısmı mızmızlandığını hiç görmedim.
Görüşmeci: İlginç. (kağıt kırıştırma sesleri)

<ÖKSÜRÜK SESLERİ>

Görüşmeci: Hasta olmalısınız bay S.
Görüşülen: Hayır sadece boğazlarım şişti.
Görüşmeci: Pekâlâ, Jack Flintlock görevini yerine getirirken herhangi bir aksaklık yapıyor mu?
Görüşülen: Masa başından ayrıldığını görmedim, ara sıra kahve molasına çıkıyorum ancak geri geldiğimde belge doldurmaya devam ediyor oluyordu.
Görüşmeci: Diğer personeller ile geçimi nasıl?
Görüşülen: İnsanlar ondan ürktüğü için pek yaklaşmıyorlar.
Görüşmeci: Son zamanlarda yaralanma durumu oldu mu?
Görüşülen: Hayır, en azından “o” yaralanmaz.
Görüşmeci: Anlıyo- (muhafaza ihlali anonsu konuşmayı yarıda keser)
Görüşmeci: Pekâlâ bay S. görüşmemiz bu kadardı, iyi günler dilerim.
Görüşülen: İyi günler.

<KAYIT SONU>

Son söz: Muhafaza ihlalinin hemen ardından bölgeye Mobil Görev Birliği Epsilon-11 (“Nine Tailed Fox”) giriş yapmış ve çoklu ihlalin engellenmesinde büyük rol oynamıştır. Ses kaydı L4 altı personellere açık bilgilendirme değildir.

Ek bilgilendirmeler aşağıda verilmiştir.

EK-BİYOGRAFİ-01: Jack Flintlock, 239-1 olmasına rağmen bir anomali olarak sınıflandırılmamıştır. Dr. Clef tarafından yapılan uzun uğraşlara rağmen Yönetici tarafından reddedilmiştir.
EK-BİYOGRAFİ-02: Annesinin veya babasının olmadığı henüz doğrulanmış olmasa da, annesinin ve babasının olmadığı var sayılıyor.
EK-BİYOGRAFİ-03: Jack Flintlock, O5-X rütbesine terfi ettikten sonra tüm Mobil Görev Birliği personellerinin denetmenliğini üstlenmiş ve Mobil Görev Birlikleri için çağ kapatıp, çağ açmıştır.
EK-BİYOGRAFİ-04: Jack Flintlock’un şu anlık herhangi bir fotoğrafı bulunmamaktadır.

EK-ÖZEL-BİLGİLENDİRME-01: Jack Flintlock’un, O5 Konseyine alımından sonra kendisi hakkındaki bilgiler personellerin erişemeyeceği düzeneğe getirilmiş ve kendi rızası üzerine “Kâfir” takma adını kullanmaya başlamıştır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License