İsim Soy isim: Kendisine "Betty" diyor, gerçek ismini, soy ismini dahi O5 yönetiminden çok az kişi biliyor.

Dr.Jacob'dan bir not: "Hala düşünüyorum… Ne Olabilir, Ne olabilir?"

Yaş: 28 ila 25 arası gösteriyor yaşını belirtmemeyi tercih ediyor.

Cinsiyet: Kız.

Boy: Yaklaşık olarak 1.70

Kişilik: Bilime ve fiziğe yatkın olarak ilgi duyan bir kişiliği vardır, Betty etrafındaki (D-class hariç) herkese sevecen bir tavırla yaklaşır ve hiç bir kişinin (D-class hariç) canını yakmak istemez. Betty'nin pasta gibi tatlıları sevdiği bilinmektedir.

DÜZELTME, YENİ KİŞİLİK RAPORU:

Yeni Kişilik: Betty,1 ardından yaklaşık olarak 1 ay sonra aşırı kana duyarlık, öldürme hissi, ateşli makinelere ilgi duyduğu gözlemlenmiştir. Eski kişiliğini kaybetmese de Betty'nin eline geçen her fırsatta D-Class öldürmek istediği belirtilmiştir. Betty olmadan önce eski kişiliğinin daha yatkın olduğu bilinmektedir.
Betty den bir ses kaydı: "Saçmalamayın be, sadece bir D-class'ın kafasını patlatt- dur sanırım 3 dü ya da daha fazla. Boş versene."
[Konsey yöneticisi emri üzerine bu belgedeki fotoğrafların yayılması yasaklanmıştır.]

6-122.jpg

Betty'nin (Betty) , ████ ve Rosen sokağındayken ██-X tarafından çekilen bir fotoğrafı [1946/12/06]

Yetenek: Betty'e sorulduğunda en büyük yeteneğinin "Kalemi dik tutmak" olduğunu söylüyor, garip. Fiziksel olarak, aşırı çekicilik, sonsuz bilgi kapasitesi (Ek: Sonsuz bilgi değil, sonsuz kapasite (unutmamak gibi), SCP-006 sayesinde yaşlanmama ve ██████ ( Ek-Betty-1'e bkz.)

Hobi: Gezmek, Gizli takılmak, pasta yemek, Araştımra yapmak,

Ek Hobi: Adam öldürmek, İnsan kafası kopartmak (Betty'den bir Ek: "Sadece sevmediğim kişilere yaparım ya da D-Class.. Bekli.")

Ek-1: Betty'nin diğer konsey üyeleri ile iyi anlaştığı biliniyor.

a776c50be8d89e028f9c5e7a092ed237.jpg

Betty'nin (Betty) , Fransa, Paris ██████ Meydanındayken ███ ██ tarafından çekilen bir fotoğrafı (Sol öndeki) [1939/06/12]

Biyografi: Betty ilk olarak ████ yılında "The Administrator" olarak adlandırılan kişi tarafından SCP-006 ile ilgilenirken bulundu ve O5 konseyine alındı. Kendisine sonsuz yaşam bahşedildi ve onun bilgi doğası araştırıldı.

Ek-biyografi-1: Kendisi Selimtan'ın evreninden Selimtan sayesinde daha iyi ek özelliklerle kaçtığı biliniyor, eski evreninden buraya gelmesi ve Selimtan gibi evren hakkında sonsuz bilgiye sahip olduğu düşünülüyor.

Düzeltme-Ek-1:Kendisinin açıklamasına göre Selimtan ile olan tek bağı eskiden tanışmaları.

Ek Biyografi-2: Kendisi Area-48'de kaldığından beri mutlu görünüyor, iç psikolojisi uzman psikologlar tarafından bakıldığında oldukça bozulmuş olarak görünüyor.

Kişilk tanımı: Betty Kendisinin söylediğine göre etrafını (Kafir, Lila, O5-8, Selim, Yönetici, Ve diğer Konsey üyeleri ve Yönetim üyeleri) çok sevdiğini söylüyor, bilim ve Tıp Departmanına karşı çok sevecen yaklaşıyor ve Kombatif personellere yakın bakmıyor.)

Ek Betty-2: Betty'den bir not: "Betty ve Kafir'in arasında bir cinsel ilişki sonucunda Lila'nın oluşmadığını, Lilanın sadece Kafir ve Betty tarafından evlatlık alındığını belirtmek isterim. Kimse "Betty SCP mi doğurdu? demesin."

Ek Betty-1: —O5 Konseyi ve Yönetici bilgisi ve düşüncesi üzerine Betty'nin Selimtan ile bağı olan bir "Pattern Screamer" olduğu düşünülüyor —
Düzeltme Ek-Betty-1: Selimtan ile sadece arkadaş oldukları öğrenildi Ek Betty-1 Silindi.

Ek-Betty-3: Betty'nin diğer personellerin saygısızlığına karşı acımasız olacağını belirtti. (Betty'den bir not: "Hayır.")

Ek Betty-4: Selimtan'dan Bir W██████ mesajı: "Ben dahil değilim lmao B)"

Fobiler: Kendisine sorulduğunda evrenin fizik kurallarını tamamen değişip her şeyin iç içe girmesi ve evrenin devasa bir gerçeklik bozulmasından korktuğunu söylüyor. (Lila dan bir ses kaydı: "Anne, bu abiyi öldürebilir miyim?")

Ek Fobi-1: Ölmek.

1bcf9fb39d35d99122985e78bfdac6bc--natural-makeup-looks-natural-brows.jpg

Betty'nin Şu anki halinin ilk fotoğrafı: [██-X Tarafından Çekildi.]

Olay-Kaydı-01:
DİKKAT BU BELGE SEVİYE 5 VE ALTI PERSONELLERİN ERİŞMESİ/ERİŞMEYE ÇALIŞMASI DURUMUNDA YARGISIZ İNFAZ İLE SONUÇLANACAKTIR
Betty'nin SCP-249'a "Beni büyüle" yazması ve bardaktaki sıvıyı tek bir damla kalmayacak kadar içesi sonucunda en yakınındaki kız cinsiyetindeki canlının özelliklerini aldı. > > (Lila'nın)
Betty'nin bu olaydan sonra Saçı Griye dönük beyaz, Gözleri kırmızı, kızının saç rengi ve göz rengine aşırı fazla benzer, üstünde ,kollarındaki morumsu parlama kolunun içerisindeki eti, kanı, damarı, kemiği, kas belirginleştiriyor dur, et, kan, kas, damar, kemik mor önüne geçtiğinden karanlık bir şekilde gözükmeye başlar.
Duygu artması kolundaki parlamanın şiddetini değiştirir.
Artık SCP'ler ile konuştuğunu düşünüyoruz.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License